HTML

proba11112

Friss topikok

Címkék

49ers (2) Abraham (1) Ahmad Black (3) alapszakasz (1) Alstott (1) Angelichio (1) Baker (1) Banks (8) Barber (28) Barron (23) Barth (5) Benett (8) Benn (4) Bennett (17) Bigger (1) Biggers (17) Black (8) blackout (6) Blount (12) Bobby Felder (3) Bobby Rainey (3) Bostad (1) Bowers (22) Boyd (1) Brantley (1) Broncos (3) Brooks (2) Bryant (1) Buccaneers (114) Bucs Blog (1) Byham (5) Cardinals (4) Carimi (2) Casillas (2) Chargers (3) Charleston (1) cheerleaders (25) Chiefs (4) Chris Jones (1) Claiborn (1) Clark (9) Clarks (1) Clayborn (12) Clebert (1) Cooper (2) Cox (3) Crabtree (2) Crump (1) Cutera (1) Dashon Goldson (14) David (32) Demps (4) Dimke (1) disqus (1) Dolphins (4) Dominik (2) Dotson (7) Dougles (1) draft (13) Dunn (1) Dunsmore (1) Eagles (5) edzőtábor (1) előszezon (1) Falcons (16) Ferraro (1) Fleck (1) Foster (15) Fraser (1) Freeman (53) Gaitor (4) Gamble (1) Garrett (2) Gary Gibson (1) Gasparilla (1) Gholston (2) Gilreath (1) Glazer (2) Glennon (7) Goode (2) Gorrer (5) Grimm (4) Gruber (1) Hafley (1) Hagan (1) halloween (3) Hall of Fame (1) Hayward (5) Henry (1) Hillis (2) Jackson (31) Jeremy Lewis (1) Jets (2) Joel Glazer (1) Johnson (16) Joh Gruden (1) Jordan Cameron (1) Joseph (6) Jurevicious (1) Kaeding (1) Karácsony (1) Kelcie McCray (2) King (1) Koenen (2) Landi (1) Landri (1) Larsen (4) Leonard (2) Lewis (6) Ligashesky (1) Lindell (1) Logan (1) Lonnie Pryor (1) Lorig (2) Lovie Smith (1) Martin (39) Masifilo (1) Matt Brown (1) McCoy (18) McDonald (4) McNulty (1) Means (2) Melvin (2) Merdith (1) mezszámok (1) Michael Adams (3) Michael Hill (1) Michael Smith (1) Mike James (3) Miller (7) Milliner (2) Mingo (1) Mitchell (1) Morgan (1) MRSA (2) Myron Lewis (2) Nesheim (7) Nicks (18) Noble (2) Nolan (1) Oden (2) Ogletree (3) Orlovsky (2) Page (1) Panthers (11) Patrick Omameh (1) Patriots (4) Penn (10) Playoffs (1) Pro Bowl (5) Raiders (4) Rams (4) Rashaan Melvin (3) Ravens (2) Redskins (4) Revis (15) Rhodes (4) Ring of Honor (2) Ryan (1) Saints (14) Sapp (3) Schiano (30) Scott (1) Seahawks (2) Selmon (1) Selvie (1) Shepard (1) Sheridan (2) Skye Dawson (1) Smith (2) Spence (6) Spencer Larsen (1) Spurlock (1) Steve Smith (2) Stocker (3) Stroughter (2) Sullivan (5) Super Bowl (2) szabadügynök piac (1) Talib (14) tampa (1) Tandy (1) Tim Wright (1) tippjáték (17) Trevor Scott (3) Trueblood (7) Turner (3) Tynes (2) Underwood (8) Vickerson (1) Vikings (3) Wannstedt (3) Ware (1) Washington (1) Watson (6) White (4) Williams (33) Wright (25) Wynn (2) Zutah (2) Zuttah (2) Címkefelhő

Ide nekünk a GM székét!

2013.05.05. 11:00 Cay 983

Mielőtt bárki azt hinné, hogy teljesen meghibbantam és valamiféle katonai puccsal próbálnám meg magamhoz ragadni az irányítást a Bucs főhadiszállásán, megnyugtatnék mindenkit! Csak a mondat első fele igaz! Azonban biztos ti is eljátszottatok a gondolattal, hogy amennyiben Mark Dominik helyében lennétek, milyen módon vezényeltetek volna erősítést kedvenc csapatunknak a szabadügynök piacon és a drafton.

Mielőtt bárki azt hinné, hogy teljesen meghibbantam és valamiféle katonai puccsal próbálnám meg magamhoz ragadni az irányítást a Bucs főhadiszállásán, megnyugtatnék mindenkit! Csak a mondat első fele igaz! Azonban biztos ti is eljátszottatok a gondolattal, hogy amennyiben Mark Dominik helyében lennétek, milyen módon vezényeltetek volna erősítést kedvenc csapatunknak a szabadügynök piacon és a drafton.

Nos, én is ezt tettem. Így utólag ismerve a szabadügynökök jövés-menését valamint a drafthelyzetünkből adódó választási lehetőségeket én a következőkkel borzoltam volna a szurkolók idegeit! (Biztos kaptam is volna hideget-meleget! :) ) Szóval!

Szabadügynök piac:

Dashon Goldson. Az ő leigazolását én már akkor is szorgalmaztam, amikor még láthatáron sem volt. Barron-nal együtt a liga legjobb safety párosát alkotják jelenleg, efelől semmi kétségem sincs.

Sean Smith. Amikor először vetődött fel ennek a fitalembernek a neve blogunkon, mint lehetséges cornerback erősítés, megmondom őszintén csak széttártam a karom. De ennek természetesen az én  tudatlanságom  volt az oka, hiszem bevallom férfiasan, a floridai rivális Dolphins mérkőzéseit nem igazán kísértem figyelemmel. Aztán megpróbáltam utánanézni miket írnak róla, megnéztem jópár videót és arra az álláspontra jutottam, hogy egy ilyen fizikális és gyors corner pont beleillik abba a képbe amit a Goldson-Barron megsemmisítő egység képvisel. Smith azóta mint tudjuk durván harmad annyiba került a Chiefs-nek mint nekünk Revis.

Derek Landri. Kellett a piacról egy DT. Az ő igazolásával egyetértek. Tavaly ugyan rossz éve volt az Eagles-nél, de ő alapvetően jó képességű játékos.

Chris Rainey vagy Larod Stephens- Howling. Visszahordók tekintetében a piac megnyitása előtt nem álltunk jól. Rainey-t az egy évvel ezelőtti drafton halászta ki a Steelers, de  egy rendőrségi ügy miatt lapátra tették. Utólag, ha információim nem csalnak felmentették. Azóta viszont úgy tudom a srác még nem talált magának csapatot, viszont piszok jó visszahordó. Stephens-Howling az előző idényt a Cardinals-nál töltötte, a szabadügynök piacról pont a Steelers vitte el Rainey helyére. Azokon a mérkőzékenek, amiket tavaly láttam az Arizonától, engem meggyőzött.

Tom Crabtree. Ez a választás én úgy gondolom nem volt rossz, ebben én is benne lettem volna. Egy elég biztos kezű TE-ről van szó, aki ráadásul blokkolni is elég jól tud.

Kevin Ogletree. Az ő teljesítménye is meggyőzött tavaly a Cowboys mérkőzéseken. Kevés lehetőséget kapott, de én úgy gondolom maradéktalanul élt vele. Kiváló minőségi csere!

LeGarette Blount. Vele egyszerűen szerződést hosszabítottam volna. Többet nem is kívánok erről írni, mert elgurul a gyógyszerem.

Eric Wright. Ő nem volt szabadügynök, de ide tenném az ő szerződésének módosítását, mellyel így utólag én is egyetértek.

Ennyi! Csak ennyi? -kérdeznék sokan. Igen, ennyi! Nincs Bennett (később kiderül miért), nincs Revis, nincs pick áldozat, a fizetési sapka alatt pedig temérdek pénz! Van viszont ezáltal további hatalmas erősítési potenciál és biztonsági tartalékként Barber ígérete, ha a draftról nem sikerül kellőképp megerősíteni a CB frontot, visszatér.

Draft

1. kör Datone Jones (DE) Na ezért nem lenne Bennett. Megnézve ennek a fiatalembernek az anyagát ez egy kész NFL játékos. Igazi pusztító és emberileg is abszolút megállja a helyét, ami valljuk be, az NFL-ben nem túl gyakori. A Packers a 26.pick-re viszi el. A miénk ugye a 13. lenne.

2.kör Johnthan Banks (CB). Az világos volt, hogy az első számú corner prospect Dee Milliner elkel mire első körben választunk. Mögötte azonban több tehetséges és nagyjából egyforma képességű játékos tolongott( pl. Rhodes, Trufant,Banks vagy Alford), akik közül valószínűsíthető volt, hogy a második körre legalább az egyik megmarad. A kérdés csak az volt, hogy melyikük. Banks lett az és ugye őt tényleg elhoztuk.

3.kör John Jenkins (DT) Egy nose tackle a 4-3 ban? Igen! Bármily hihetetlen a 4-3 rendszerben egy nose tackle alkalmazása nem újonnan vett ötlet. Csak az alapanyagot nehéz megtalálni hozzá. Jenkins a hatamas tömegével képes több embert lekötni és a futás elleni védelembe be tud csatlakozni. Ennyi amit ő tenni tud, de gondoljunk bele. Milyen pusztítást végezhetne mellette egy McCoy vagy a Bowers-Clayborn-Jones hármas bármelyike ? Miénk lett volna ugye a 73.pick, a Saints vitte el végül a 82. pick-el.

4.kör Itt ugye két választásunk lehetett, köszönhetően a Talib üzletnek. Tyler Wilson (QB). Rendben legyen egy QB. Lehet, hogy Glennon franchise irányító lesz valaha ( és úgy legyen), de én kockázatosnak tartottam a kiválasztását. Akkor már inkább egy megbízhatóbb kiadást választottam volna. Őt ugye a drafton az Oakland vitte el, pont a mi helyünkön  a Spence választás miatt.

Tharold Simon ( CB) Ha a múltkor azt mondtam, hogy Alford a legalulértékeltebb CB volt a drfaton, akkor Simon a legeslegalulértékeltebb. A Seattle viszi majd el az 5.körben. És nem is csoda. Játékstílusa szerintem nagyon hajaz Richard Sherman-ére. Szerintem rendkívül óriási potenciál van ebben a srácban hosszú távon.

5.kör Baccari Rambo. (S) Minek még egy safety? Rambo mindkét safety poszton bevethető, igazi klasszis potenciállal rendelkező játékos.Igazi minőségi csere, legalábbis egyenlőre. Mert azt azért ne várja senki hogy a Goldson - Barron páros végigrobotolja majd az év összes játékát. A Redskins a 6.körben viszi el.

6.kör Kwame Geathers (DT). Miért ő? Megint egy nose tackle? Igen!Itt már nem találtam jobbat és Jenkins-el ők a Georgia Egyetemen is együtt játszottak. Ha másra nem lenne jó akár trade-elni lehetne majd későbbiekben vele. Draftolatlan szabadügynökként viszi el a Chargers.

A draftolatlan játékosok közül én kettőért szálltam volna harcba. Steven Means. Őt ugye drfatoltuk és a szélső linebacker poszt mélyítésére talán jó is. Abban viszont bizonyos vagyok, ha mi nem draftoljuk le, akkor itt találja magát a draftolatlan szabadügynökök közt. A másik Luke Marquardt (OT) akiben szerintem több potenciál van annál minthogy figyelemre sem méltattam volna. Gondoljuk át! Penn helyére hamarosan kell valaki! A 49-ers el is vitte.

Nem mondom, hogy amit Dominik-ék csináltak az idén, az összességében rossz. Persze volt egy pár döntés amivel az őrület határára sodortak, de elmondhatjuk, hogy jó csapatunk lesz. Amiben talán más az általam felvázolt stratégia az az, hogy nagyobb hangsúlyt fektet a hosszútávú erősítési potenciálra és a keret mélységére. Mert ebben a sportban tényleg bármikor benne van a sérülés és akkor nagyon fontossá válik a minőségi csere!Amit viszont sajnáltam volna, Barber-t az általam választott stratégia után is nyugállományba lehetett volna küldeni.

Ezt műveltem volna én. De csak a játék kedvéért, szívesen venném az újabb ötleteket tőletek egy komment formájában.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://proba11112.blog.hu/api/trackback/id/tr785647297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolko 2013.05.05. 13:28:21

hogyhogy nincs TE ??

339093 2013.05.05. 15:58:05

Hát utólag már kár okosnak lenni... Én minden esetre örülök az erősítéseknek, sérülések nélkül (nehéz elképzelni) jó szezonunk lehet...

346728 2013.05.05. 16:56:46

Szerintem is egész jól rendbe tették idén a csapatot, főleg secondary terén. Meg Revis sem volt rossz döntés, a 13. pickért.

347983 2013.05.05. 20:09:09

[Zolko](#1237925): A védelemet teljesen masszívvá tehetőnek éreztem, így az prioritást élvezett. Egyébként talán itt az ideje, hogy Stocker is megmutassa nem véletlenül volt érte az a trade. [uborember](#1238037): Az erősítéseknek én is örülök. Erős csapatunk van. Egyedül a mély merítési lehetőségeket érzem szűkösnek. És tényleg nem okoskodni akartam, csak érdekességként vetettem fel a témát.

D11 2013.05.07. 14:49:27

Ne akard megtudni én mit műveltem GM játékban :D

347983 2013.05.07. 17:34:57

[D11](#1242073): De, tudni akarom! :) Te tavaly Lavonte David-ben is megláttad a potenciált! És valljuk be az jó meglátás volt!

D11 2013.05.13. 14:08:58

[Buccaneer](#1242325): Ha frissül a roster belinkelem! Valamelyik aktuális cikk alá. vagy ha adsz egy email címet elküldöm!
süti beállítások módosítása